Mit tehetek, ha a rendelt termékkel nem vagyok elégedett?
HOGYAN MŰKÖDIK A VISSZAKÜLDÉS/CSERE?
Ha esetleg problémád adódik a csomagoddal vagy egy termékkel, csak jelezned kell felénk és máris élhetsz a 14 napos visszafizetési garanciáddal. Minden vásárlónknak azt javasoljuk, hogy amint lehet, nézze meg a csomagja tartalmát, próbálja ki a termékeket ugyanis a 14 nap leteltével már nem tudunk segíteni. Ha problémád van a kapott termékkel kérlek írd meg ezt a következő e-mail címre: info@taracollection.hu, vagy hívj fel minket a +36/30-662-2782 telefonszámon. (Hétfőtől péntekig, 8.00-16.00 között elérhető ügyfélszolgálatunk.) ELŐZETES EGYEZTETÉS MINDENFÉLEKÉPPEN SZÜKSÉGES minden elállás vagy éppen csere esetén.
A visszaküldendő csomagba tedd bele a terméket és az elállási nyilatkozatot, amelyet kitöltöttél az adataiddal és a pontos bankszámlaszámoddal. Fontos az elállási nyilatkozat pontos kitöltése, hiszen ez alapján tudjuk visszautalni az elállás esetében az összeget számodra, csere esetében pedig ezzel nagyban segíted a munkánkat. Csere esetén kérjük írd rá a nyilatkozatra azt is, hogy "CSERE".
Visszaküldés/csere folyamata:
1.) Postai úton, saját költségre Te is feladhatod a csomagodat számunkra. A cím, amire kérjük a csomagot: Kecskés Corporation Bt. 1063 Budapest, Szondi utca 42/C. Fontos, hogy az elveszett illetve postán maradó csomagokért nem vállalunk felelősséget; valamint a 14 napnál régebbi rendeléseket nem vesszük vissza.
2.) Személyesen is vissza tudod hozni műhelyünkbe a terméket/termékeket. Címünk: Kecskés Corporation Bt. 1063 Budapest Szondi utca 42/C. Hétfőtől péntekig 8.00-16.00 között megtalálsz minket az adott címen. Előzetes egyeztetés természetesen itt is szükséges az info@taracollection.hu e-mail címen, vagy a +36/30-662-2782 telefonszámon.
3.) Az egyik legmegbízhatóbb és legegyszerűbb megoldás: futárt rendelünk Hozzád! E-mailben történő illetve telefonos egyeztetés után kiküldjük a megadott címre futárunkat. Ennek értéke 2200Ft amit a visszajött áru árából vonunk le visszáru esetén, ugyanannak a terméknek a cseréje esetén ezt a költséget elengedjük.
Foxpost csomagpontokra nem megyünk ki, az oda feladott termékeket nem vesszük át.
CSERE esetén csak ugyanazt a terméket tudjuk cserélni más méretre, vagy más színre/mintára. A telefonbeszélgetésünk, vagy az e-mailen történő egyeztetés során jelezni fogjuk Neked, hogy amennyiben van készleten a kívánt termék a megfelelő méretben és színben/mintában, rendeld le és a MEGJEGYZÉS fülbe is írd oda, hogy CSERE lesz. A futárunk a megrendelt terméket vinni fogja a megadott címre és ezzel egyidőben, a csere terméket elhozza tőled. Minden csere esetében kérünk, hogy vedd fel velünk külön is a kapcsolatot a gördülékeny ügyintézés érdekében.